Niinhän siinä kävi, että aamulla klo:03.20 herättiin ja lähdettiin Seinäjoelle kahden leonbergin kanssa. Matka taittui mukavasti yhteensä 370km. Perillä olimmekin jo hyvissä ajoin n.4tunti ennen kehän alkua.
-Hanna-
Kyllä siellä oli niitä koiria ja mamma kun ei päästä ketään haistelemaan...niin ja sitä pissaa lattialla yök! Mut raahattiin taas johonkin kehään, jossa sellainen tummapukuinen mies kuulemma joku Petru Muntean tai jotain katteli mua ja mun liikkeita. Olihan se ihan kivaa kun sain namia ja silleen. Mä vaan kävelin kun se mamma yritti mulle jotain sanoa, niin ja sit piti seistä, mut enhän mä oikein kyenny ku sillä oli niitä nameja. Tais tota mammaa vähän jänskättää ku sillä tavalla sääti. Hihnankin unohti korjailla ja silleen. Tuloksesta en mitään ymmärrä kovasti toi taputteli ja kehu niin ja mikä parasta anto NAMIA!
-Titi-
Lopullisena tuloksena oli ERI 1, N1,  SERT ja VSP
-Hanna-