Menimme siis Titin kanssa messariin Titin kasvattajan mukana. Lauantaina agiin ja suoraan agista kasvattajan luo. Sunnuntaina aamulla 4.00 herätys ja 6.00 lähtö. Titi esiintyi olosuhteisiin nähden hyvin. Pöydällä oloa on harjoiteltava!!! Liikkeet sujuivat kuitenkin. Olin todella tyytyväinen, sillä Titi sai ERI 1, SERT, VARACA ja oli pn2.

Hanna

Sitten minun vuoro!
Niin tämä on just tätä! Kesken unien ylös ja sitten boksiin. Jonnekin se mamma oli mut taas ilmoittanut ja pikkuinen piikeli menee. Lähes koko Skilos mas jengi oli mukana eli Peter, Stella, Greta ja Bonbon. Matkasta muuttuivat siis Piko ja Roosa...niin ja Katan koira Sunny. Kimpassa me käveltiin sellaiseen ISOON rakennukseen, joka oli täynnä koiria. Sisälle päästyä mut kuitenkin turkattiin taas boksiin, just ku löysin nameja lattialta. Niin ja kun viereisellä koiralla oli vielä se ruokakuppi siinä lattialla...mamma ei vaan antanu mun maistaa. Lopulta se otti mut pois ja rupes hermoilee kun mä en jaksanu kuunnella sen juttuja. Jotain seisomista olis pitäny tehä ku lattia oli ku taivas eli täynnä nameja!!!!! Mamman mieliks mä annoin sen uskoa, että mä osaan kyllä käyttäytyä kehässä niin ku se haluu...mut eihän kukaan järkevä tee sitä ilman kunnon palkkaa. On toi mamma onneks sen oppinu et niiden namien on oltava priima tavaraa eli nakkia! Jollekkin siniselle matolle se mua raahas ja siinä sitä oltiin. Pöydälläkin kävin, mut joku ihme hemmo koplas niin kuka sellasta sietää, puhumattakaan ku yks hermoilee viimestä päivää hihnan toisessa päässä. Kaippa se reissu lopulta hyvin meni ku mamma osti mulle uuden apina lelun. Jotain se selitti et äiti oli ykkönen ja sä olit kakkonen...mitä lie sitten tarkoittaakaan ku mähän oon AINA ykkönen!!! Loppu päivä oli aivan yhtä tylsä kuin alkukin...lukuunottamatta muutamia pissa reissuja.

Titi